مهمترین امتیاز حاج قاسم سلیمانی اخلاص او بود! شما مشاهده می‌کنید خیلی‌ها در همین تراز نظامی بودن فعالیت‌های نظامی نمودن، قبل از حاج قاسم و هم‌زمان با ایشان بودند ولی این عزت و آبرویی که خدا به ایشان لطف کرد تقریبا منحصر بفرد است چون کارهایی که او می‌کرد منحصر بفرد بود.

 

با پوتین جلسه دارد وقتی ظهر می‌شود، هنوز داخل اتاق رئیس جمهور روسیه نشده، وقت نماز در همان راهروی کاخ کرملین می‌ایستد و نماز می‌خواند. اصلا آن انرژی که می‌گیرد و می‌تواند حرف بزند در برابر رئیس جمهور یک مملکت، انرژی است که از خدا دارد دریافت می‌کند، این‌ها همان اخلاص است.

یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری فرمود این بود که حاج قاسم اهل جناح‌بندی و دسته‌بندی نبود، چپ و راست نبود، ولایی بود و در خط ولایت بود. بعضی از ماها سرگرم شدیم به این عناوین! این آقا چپی است آن آقا راستی است، او اصلاحاتی است او چنین است او چنان است! بابا خدمت کنید به جامعه، خدمت کنید به مردم، حاج قاسم رنگ ولایت‌پذیری بر او حاکم بود.

حاج قاسم سلیمانی وقتی جنگ تمام شد رفت در یک جبهه‌ی دیگر جنگ را شروع کرد، دوران بازنشستگی‌اش بود می‌توانست بگوید من بازنشستم کنار خانواده، زمان شهادتش زمانی بود که نوعِ مردم در خواب و استراحت بودند، برای آرامشِ کشورهای اسلامی در آن وقت بامداد به شهادت رسید. تشییع جنازه‌ای که برای ایشان شد در تاریخ نظیر ندارد، آقایان این‌ها هزینه شدند و خدا هم هزینه‌ می‌کند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟
طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه