امروز کجای دنیا رهبری مثل رهبر انقلاب سراغ دارید؟ اگر دارید، دومی‌اش را بیاورید. انسان باید برای خدا حرف بزند؛ خودش را گرفتار نکند روز قیامت و در عالم برزخ. مردم، مسئولیم. اگر کفران نعمت کردیم، عذاب خدا شدید است. قرآن می‌فرماید: «لَإن شَکَرتُم لَأزیدَنَّکُم وَ لَئن کَفَرتُم إنَّ عَذابی لَشَدید». امروز شما سراسر دنیا را ببینید. امرای کشورهای اسلامی را ببیند؛ بعضی‌ها تا إذا بَلَغَتِ الحلقومشان شراب می‌خورند؛ اهل شراب هستند، اهل فساد هستند، اهل گناه هستند؛ اسمش هم هست که امیر حکومت هستند و پادشاه یک مملکت هستند.

 

این کشورهای اسلامی ماست.

کشورهای دیگر را هم ببینید!

امروز روی کره‌ی زمین، یک فقیه عادل از ذرّیّه‌ی پیغمبر (ص) دارد اداره می‌کند نظام را. آن هم با آن وضعی که بالأخره ایشان در رعایت بیت‌المال، رسیدگی و دقت دارند. ولی بعضی‌ها کمال ناسپاسی و کمال کفران را به خرج می‌دهند و حرف‌هایی می‌زنند که حرف دشمن است. دوست‌ها هم گاهی اوقات بازی می‌خورند و می‌آیند این‌ها را پخش می‌کنند.

قرآن تکلیف را معین فرموده؛ می‌فرماید در بحران‌ها به امامتان یا پیغمبر، در دوران غیبت هم تکلیف شما را معیّن کرده‌اند؛ رجوع کنید به فقیه عادل، کسی که زمامدار است و اداره می‌کند، مصداق أمّا مَن کانَ مِنَ الفقهاء است تکلیف معیّن شود.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟
طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه