یک خواهش دارم. دیدید که در زمان بحران چقدر بیمارستان‌ها و تجهیزات پزشکی به درد جامعه و مردم می‌خورد. پس لطفاً از این به بعد اگر نذری دارید بجای این‌که نذر امامزاده‌ها کنید تا به جیب یک عده آدم خاص برود نذر درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها و تجهیزات پزشکی و آموزشی برای مردم کنید که به درد جامعه و خودتان خواهد خورد و شکم مفت‌خورها را از این بزرگ‌تر نکنید.

 الحمدلله ما در مملکت خودمان شاهدیم که به لطف الهی و عنایات اهل‌البیت جزء کم آسیب ترین کشورهای دنیا در روبرو شدن با این بیماری کرونا بودیم؛ گرچه قضاوت‌های غلط و ناحق و غیرمنصفانه دشمنان ما و سیاه نمایی در رسانه‌ها بوده است.

آنچه الحمدلله شاهدیم جوابگو بودن فضای بیمارستان‌های ما برای رسیدگی به امورات بیماران است و این نکته را فراموش نکنیم آنچه سبب می‌شود خیرین ما به صحنه بیایند و بیمارستان بسازند و درمانگاه بسازند اعتقادات پاک آن‌ها است.

اگر شما امروز شاهد بیمارستان‌های متعددی هستید که در خدمت به مردم است بررسی کنید کسانی اقدام به این کارها کرده‌اند که نسبت به توحید و معاد و دین معتقد بوده‌اند.

لذا ما نباید ریشه را بزنیم. ریشه ساختن بیمارستان و ریشه گسترش جامعه، در تقویت اعتقادات مردم و توسعه منابع مذهبی است.

اگر مساجد شما، مراکز شما، حسینیه‌های شما قوی‌تر و جدی‌تر کار کنند بیمارستان‌های شما و مراکز عام‌المنفعه دایرتر خواهد بود.

به انجمن خیرینی که دارند خدمت می‌کنند سر بزنید نوع خیرین در همه بخش‌ها خیرین تأمین سلامت، خیرین آزادسازی زندانی‌ها، خیرین بانی ساختن مدارس و خیرین معنوی و مذهبی در هر بخشی که شما وارد می‌شوید خیرین کسانی هستند که خدا و قیامت را قبول دارند.

لذا ما اگر بخواهیم شاهد گسترش بیمارستان‌های بیشتری باشیم باید حسینیه‌ها و مساجد را اهتمام بیشتری بدهیم.

 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟
طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه