حالا فهمیدیم که بعضی دین فروشان در زمان سختی به گوشه دنجی فرار می کنند و در زمان خوشی خرافات به خورد ملت می دهند تا عقل و فهم یک عده کم فهم را بدزدند و وعده بهشت نادیده را به ساده لوح ها بدهند و بر آن ها سوار شوند.

با این ادبیات عوام‌فریبانه گاهی اوقات می‌خواهیم خلط مبحث کنیم.

اتفاقاً ما می‌فهمیم در این شرایطی که مسئولین پزشکی و اطباء محترم توصیه می‌کنند قرنطینه در خانه را، کسانی پیشگام در پذیرش این حرف‌اند که متدینین‌اند.

شما اقشار متدین جامعه را می‌بینید قرنطینه را رعایت می‌کنند. آیا رعایت کردن دستورات پزشکی و بهداشت و سلامت جامعه و خود را در گوشه‌ای انزوا کردن است؟ آیا قانون و علم و بهداشت را رعایت کردن، ضعف متدینین ما است؟

این برگ زرین و درخشان متدین ما است که برای رعایت سلامتی و بهداشت آنچه توصیه کرده‌اند را رعایت می‌کنند.

ما افتخار می‌کنیم به دینی که مراجع تقلید ما و مقام معظم رهبری توصیه نمودند آنچه اطباء توصیه کرده‌اند همان‌ها را رعایت کنید و به کار ببندید و عامل به آن‌ها باشید.

شما در این جریانات بخشی از متدینین، طلاب هستند. در پاک‌سازی و گندزدایی از خیلی از اماکن، معابر، مساجد و مراکز عمومی و پمپ‌بنزین‌ها که الحمدلله فیلم و تصاویر آن‌ها ارائه شد. طلبه‌ها و متدینین بر کف گرفته به مصاف خطر آمده‌اند.

در جریان غسل دادن بیماران کرونایی که نزدیک‌ترین کسان این‌ها حذر داشتند که نزدیک بیایند ولی این‌ها جان را بر کف گرفته آمدند. چه برادران عزیز طلبه ما و چه خواهران طلبه ما و چه در قم و چه در سراسر کشور، آمدند این جسدهای پرخطر را که احتمال انتشار بیماری دارد را با آن سختی‌ها غسل دادند و کفن کردند و نماز خواندند و در قبر گذاشتند.

چگونه می‌توانیم قضاوت ناحق این‌گونه کنیم که این‌ها در کنج خانه‌های خود خزیده‌اند و مردم را به حال خود رها کرده‌اند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟
طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه