در جریان بعد از انتخابات سال 1388 بود که آشوب و بلوایی را در بخشی از نقاط کشور ایجاد کردند و عده‌ای را تحت تأثیر قرار دادند و به اسم عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی و حق‌خواهی شروع کردند مقاصد خودشان را دنبال کردن، که نتیجه این کار این شد که خُب توهین به مساجد، توهین به مراسم حضرت سیدالشهداء (ع)، به عزاداران امام حسین (ع) که بعد از این بی‌حرمتی‌ها و هتّاکی‌ها حضور گسترده‌ی مردم در سراسر کشور و این حماسه‌ی ارزشمند 9 دی را آفریدند که از مهم‌ترین روزهایی که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت‌شده همین 9 دی هست که مردم ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌گرانی که بازی‌خورده بودند قد عَلَم کردند و درصحنه حضور پیداکرده بودند که در استان‌های مختلف کشور ضمن اعلان و اعلام برائت از فتنه‌گران، مردم خداجوی این مملکت حمایت خود و همراهی خود را با نظام اسلامی اظهار نمودند و شعارهایی بر علیه فتنه‌گران و بر علیه کسانی که مسبب این کار بودند (آمریکا، اسرائیل و منافقین) بیان کردند.

 

در فروردین 89 مقام معظم رهبری سخنرانی‌ای که در حرم مطهر رضوی آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) داشتند، در قسمتی از این سخنرانی اشاره کردند که: بدخواهانی که 30 سال علیه این انقلاب و علیه مردم هر کاری که توانستند کردند و بعد هم در این شرایط، فرصت را برای خودشان مغتنم شمردند و با تبلیغات خودشان وارد میدان شدند. بیش از این کاری نمی‌توانستند بکنند.

بعد در ادامه‌ی صحبتشان فرمودند: حتی اگر این‌ها می‌توانستند، آمریکا، اسرائیل، نیروهای نظامی در خیابان‌های ایران وارد می‌کردند و نیروهایی را داخل می‌کردند.

ما در 9 دی، مشت محکمی مردم بر دهان تمام بدخواهان نظام کوبیدند با حضور خود در این انقلاب سومی که به نمایش گذاشته شد، دفاع خود را از اصل اسلام، از اصل انقلاب و ولایت و مقام معظم رهبری ابراز و اظهار نمودند و آن وعده‌ی الهی هم تحقق یافت که إن تَنصُرُ الله یَنصُرُکم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم. خدا می‌فرماید: خدا را یاری کردید، خدا یاری می‌کند شما را. رو به خدا بیاورید، خداوند گام‌های شما را استوار می‌کند، وحدت ایجاد می‌کند و در پرتو این انسجام و اتحادی که برای خداست، دشمن به حاشیه خواهد رفت. خدا رحمت کند معمار این انقلاب، امام راحل را که فرمودند اصل این انقلاب، شکل‌گیری‌اش و تحققش، براساسِ اول توجه به اسلام و دوم، وحدت کلمه‌ی مردم است.

و دشمن هم پیوسته در همین صدد است که 1- باورهای دینی مردم را به تحلیل ببرد، کمرنگ کند، ضعیف کند و مردم را از اعتقادات دینی‌شان جدا کند و 2- این انسجام و وحدتی که بین مردم هست، این را از مردم بگیرد همان گونه که رمز پیروزی انقلاب این دو اصل بود، قطعاً تداوم و استمرار این انقلاب و این نظام هم به همین دو مطلب برمی‌گردد.

این یک نکته که بالأخره اتحاد را ما رعایت کنیم. دشمن درصدد بر هم زدن اتحاد است.

عرضم را به پایان برسانم با این جمله که از شرایط علم و نشانه‌ی عالِم، یکی از آن‌ها امام صادق (ع) می‌فرماید دشمن‌شناسی است: أن تَعرِفَ ما یُخرِجُکَ مِن دینِک. ببین چه چیزی شما را از دینتان خارج می‌کند. عالِم واقعی، آگاه حقیقی، دانشمند راستین، کسی است که خطرشناس باشد، آسیب‌شناس باشد، دشمن را در لباس دوست نبیند، دوست را در نگاه دشمنی ننگرد.

این ظرافت و این زیرکی نشانه‌ی علم است که ان‌شاءالله بتوانیم همان‌گونه که این انقلاب را تا به امروز با عزت و احترام مردم تبعیت کرده‌اند و شهداء به ما سپرده‌اند، محصول امام راحل و تدابیر عالمانه و حکیمانه‌ی مقام معظم رهبری است، بتوانیم این انقلاب را ان‌شاءالله برسانیم به دست صاحب اصلی این انقلاب، وجود مقدس ولی عصر (عج) که تشکیل‌دهنده‌ی حکومت عدل جهانی است.

دانلود

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟
طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه