مدیرکل سازمان بهزیستی استان فارس به همراه معاونان خود با استاد شیخ علیرضا حدائق دیدار کرد.

در این دیدار استاد حدائق در تبیین روایتی از امام صادق (ع) که دو خصلت ایمان و خدمت‌رسانی به مردم را بالاترین ویژگی‌های انسانی برمی‌شمرد گفت: هرکجا آسیب و چالش داریم ناشی از ضعف ایمان است. قطعاً انسان‌هایی که ایمان قوی دارند از فرصت‌ها و مسئولیت‌ها و امکاناتی که خداوند در اختیار آن‌ها قرار داده است هیچ مضایقه نمی‌کنند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس با بیان این‌که روز گذشته شخصی که از یمن آمده بود از اوضاع آنجا تعریف می‌کرد که مردم در چه فقر و بیماری و گرسنگی به سر می‌برند افزود: این شخص می‌گفت در آنجا یک آقای دکتر آمریکایی از جراحان معروف حضور داشت که در رسانه‌ها فقر و گرفتاری مردم یمن را شنیده بود. من شیعه از همت این فرد خجالت کشیدم. او یک وعده غذا می‌خورد و حدوداً روزی 19 عمل جراحی می‌کرد. او مسیحی ولی معتقد بود. این دین است.

وی افزود: او در پاسخ به این سؤال که چطور شد مقام و جایگاه بالای خود در آمریکا را رها کردید و اینجا آمدید؟ گفته بود: «اعتقاد به خدا و قیامت.» اگر امام زمان (عج) ظهور کند این فرد از کسانی است که زیر بیرق ایشان خواهد آمد. امام یار می‌خواهد. قطعاً اگر اسوه ایمان و بندگی را بشناسند به‌سرعت از تمام نقاط عالم، ایشان را یاری می‌کنند.

مسئول حوزه علمیه منصوریه در پایان خطاب به مسئولین سازمان بهزیستی گفت: الحمدلله در جایگاهی هستید که به قشر آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر جامعه خدمت می‌کنید. من به سهم خودم از تلاش‌های صادقانه شما تشکر می‌کنم. حسن کار این است که خدا می‌بیند و می‌داند. خدا مرحوم آیت‌الله والد ما را رحمت کند. ایشان مکرر می‌فرمودند: این‌که خدا می‌بیند و می‌داند هم حسن است و هم عیب. حسن است برای کسی که به وظیفه خود عمل می‌کند و عیب است برای کسی که کم‌کاری می‌کند.

در پایان این نشست نیز مسئولین بخش‌های مختلف بنیاد، به تشریح فعالیت‌های خود پرداختند و آقای مرتضی موسوی مدیرکل محترم سازمان بهزیستی استان فارس اقدامات و موانع پیش روی فعالیت‌های بهزیستی را بیان کرد و در جهت ترویج معارف مهدوی، آمادگی خود و سازمان متبوع را اعلام کرد.

 

DSC4263
DSC4268
DSC4265
DSC4266

 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟
طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه